Kısa sürede korku ve gerilim türünün aranan yüzlerinden biri haline gelen ve "çığlık kraliçesi" diye anılmaya başlayan Maika Monroe, Peşimdeki Şeytan'ın (It Follows) devam filmiyle geri dönmeye hazırlanıyor.

Aktris, 2014 yapımı korkudan 10 yıl sonra, senarist ve yönetmen David Robert Mitchell'ın devam filminde rolünü yeniden canlandıracak. 

31 yaşındaki oyuncu, They Follow adını taşıyan ikinci filmle ilgili ipuçları verdi. Amerikalı aktris, filmin kesinlikle beklemeye değeceğini söyleyerek, yönetmen Mitchell'a da övgüler yağdırdı.

Collider'a röportaj veren Monroe, "David harika biri. Yani, o bir dahi" diyerek ekledi:

Tüm film dönüştü. Türde çığır açtı ve onu aşacağını düşünmese asla bir devam filmi yapmazdı.

49 yaşındaki David Robert Mitchell'ı "çok spesifik" diye nitelendiren oyuncu, yönetmenin "pek çok şeyi geri çevirdiğini" de ekledi. 

Sadece ne yapmak istediğini ve ne çekmek istediğini biliyor.

Kaliforniya doğumlu Maika Monroe, ilk önce devam filmine sıcak bakmadığını ve "Devam filmi mi? Ne yapacağız ki?" diye sorduğunu ancak senaryoyu görür görmez fikrinin değiştiğini itiraf etti.

Sonra okudum ve çok iyiydi. Çok iyiydi. Çok heyecanlıyım.

Monroe, Peşimdeki Şeytan'da ilk cinsel ilişkisinden sonra doğaüstü bir varlık tarafından takip edilmeye başlayan ve hayatı kabusa dönen genç kız Jamie "Jay" Height rolündeydi. Ölümden kurtulmanın tek yoluysa laneti başka birine aktarmaktı. 

Devam filmiyle ilgili konuşan aktris, "Tabii ki herkesin devam filmleri için söylediği gibi, kelimenin tam anlamıyla daha büyük, daha karanlık ve daha kafadan çatlak" dedi: 

Senaryoyu okumak şimdiye kadarki en çılgınca şeydi.

İlk gösterimini Cannes'da yapmıştı

Peşimdeki Şeytan, yaklaşık 1 milyon dolarlık bütçeyle dünya çapında 21,9 milyon dolar hasılat elde etmişti. 

İlk gösterimini 2014 Cannes Film Festivali'nde yapan film, eleştirmenlerden övgü dolu yorumlar almıştı.

Yönetmen Mitchell'ın diğer filmleri arasında Andrew Garfield ve Riley Keough'nun başrolleri paylaştığı Gölün Altında (Under the Silver Lake) da yer alıyor.

Editör: Erol Kanlıada