2000'lerde kanın gövdeyi götürdüğü Otel (Hostel) ve Testere (Saw) serileri çok revaçtaydı ve ekranlarımıza hükmediyordu. Dayanması güç işkence görüntüleri içeren filmlerin ataları, Soldaki Son Ev (The Last House on the Left) ve Teksas Katliamı (The Texas Chain Saw Massacre) gibi Vietnam Savaşı sırasında ortaya çıkan yapımlardı.    

   Indyturk'de yer alan habere göre, tamamen acımasız, kötü niyetli cinayetlere duyulan arzuysa 11 Eylül sonrasında ortaya çıkan kültürel değişimin ardından geri döndü. Uzun bir süre boyunca, geçmişin ikonik slasher'ları, rastgele şiddet eylemleriyle yer değiştirdi. Bir süre sonra, sadece var olmak, masum genç kızları takip eden ünlü maskeli katillerden çok daha korkutucu hale geldi.
   Çığlık (Scream) serisinin Ghostface'i neredeyse imkansızı başararak büyük sükse yaptı. Ve ardından uzun bir süre boyunca slasher türüne yeni katılanlar Wes Craven'ın başyapıtının gölgesinde yaşamaya mahkum oldu. Ta ki Damien Leone'nin Terrifier serisinin psikopat palyaçosu Art, elinde dipsiz ve siyah bir çöp torbasıyla sahneye çıkana kadar.
   Korku filmlerinin ikonik karakterlerinden Michael Myers banliyölerdeki bebek bakıcılarını derinden sarsmıştı. Jason Voorhees, kampçıları korkudan titretti. Ghostface'se korku filmlerini çok seven arkadaşlarımıza yan gözle bakmamıza neden oldu.
  
Filmin gösterildiği salonda
çekilen fotoğraflar viral oldu

   Palyaço Art, kendisinden önceki slasher ikonlarına benzer şekilde, bu tür şiddet eylemlerini canlandırırken mizahı kullanarak mevcut kültürel kaygılara hitap etmeye devam ediyor. Art'ın mizahı kullanması ona özgü olmasa da, buna eşlik eden vahşet seviyesi kesinlikle öyle.
   Günümüzde çok fazla kesip biçme gördük, ancak Art işleri alıştığımızdan biraz daha ileri götürme eğiliminde. Terrifier serisinde, hızlı ölümlerin yerini sadece bıçaklanmakla kalmayıp, tanınmaz bir et yığınına dönüşen cesetler alıyor.
   Terrifier 2 geçen yıl ekimde gösterime girdi ve viral fotoğraflar hızla yayıldı. Film sırasında kusan veya bayılan izleyicilerle yanlarındaki sağlık görevlilerini gösteren fotoğraflar, sadece Palyaço Art'ın cazibesini güçlendirmeye yaradı. Böylece Terrifier 2'yi sinemalarda izlemek neredeyse bir onur nişanı haline geldi.
  

Editör: Erol Kanlıada